زندگیم فدای تک تک مرام شما بامراما.
زندگی دوست داشتن داشتنی ها نیست داشتن دوست داشتنی هاست

سلام رفقا یه چند وقتی بود به وبم سرنزده بودم.خیلی از نظراتتون خوشحال شدم واقعادم همگیتون گرم به خصوص تودلیام .

خوب رفقا احتمالا حدودچندروز دیگه این وبو کلا حذف کنم اخه این وب یاداور خاطراتی میشه که شاید یه نفروعذاب بده .بازم از همگیتون تشکر میکنم امیدوارم 

زندگیتون بروقف مرادتون پیش بره .ارزوی خوشبختی سرافرازی ومخصوصا سلامتی برای تک تک دوستای گلم وخانواده هاتون دارم .همتونو دوست دارم .یاحق (امیرمسعود)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+تاریخ چهار شنبه 18 آذر 1394ساعت 19:23 نویسنده امیر |

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');